Met dive kiest u voor een cloudbundel die diepgaande functionaliteiten en verfrissende oplossingen biedt met betrekking tot uw virtuele serveromgeving, Microsoft 365, security, beheer, back-up, 24/7 support en zoveel meer.

Met dive gebruikt u virtuele servers in de cloud voor toepassingen die méér vragen dan enkel Microsoft 365 – denk aan ERP-software, facturatiepakketten of CAD-programma’s.

Alles draait veilig in onze cloudomgeving, zodat u geen eigen servers meer nodig hebt. Uw medewerkers kunnen overal aan de slag, zonder kopzorgen over beheer, onderhoud of security.

We geven u graag een overzicht van de cloud services.

cloud & infrastructure
dive
  • Microsoft 365 Business Premium apps: Word, Excel, Outlook, Powerpoint, Access, Onenote, Publisher, Teams, …
  • Microsoft 365 web apps: bewerk Office documenten rechtstreeks in uw browser.
  • Videovergaderen, bellen, chatten, bestanden delen en samenwerken via Microsoft Teams.
  • Professioneel e-mailadres op Exchange Online (50 GB) – 1 mailbox per gebruiker, uitbreidbaar tot 100 GB.
  • Antispam en antimalwarebeveiliging op de mailbox.
  • Azure multifactor authenticatie voor extra beveiliging van het 365 platform.
  • Endpoint Detection & Response antivirusbeveiliging.
  • Mobiele apps voor smartphones en tablets (iOS en Android).
  • Copilot invoegtoepassing (AI) beschikbaar als optie.
  • Microsoft Windows Server en Remote Desktop licenties.
  • Hardware: servers, vCPU, vRAM en storage met SSD-disks (volgens fair use policy).
  • Back-up via snapshot technologie met 28 dagen retentie.
  • Extra file- en databaseback-up.
  • Gedeelde of toegewijde virtuele firewall met high level security.
  • 99,5% beschikbaarheid (SLA) gegarandeerd.
  • Hosted in België (datacentra te Machelen en Evere).
  • Ultramodern uitgeruste en optimaal beveiligde server rooms (Tier III+).
  • Al uw softwaretoepassingen gecentraliseerd in een veilige omgeving in de cloud.
  • Multifactor authenticatie voor extra beveiligde toegang tot uw cloudomgeving.

Met deze cloudbundel kunnen u en uw werknemers zich concentreren op uw kernactiviteiten zonder afleidingen.

  • Kwalitatieve helpdesk met hoge bereikbaarheid.
  • Bijgeschoolde support- en projectengineers met expertise in de recentste evoluties in IT.
  • Onbeperkte remote en onsite support tijdens de kantooruren.
  • Toegang tot de 24/7 wachtdienst voor alle business critical issues.
  • 365 back-up van alle mailboxen, Teamssites, Sharepoint, OneDrive, onbeperkt in opslag en tijd.
  • Geautomatiseerde proactieve updates van uw softwarepakketten zoals MS Office, MS Windows en anderen.
  • Monitoring van uw omgeving: opvolging van de status en security van uw toestellen en data.
  • Professionele opvolging via ons ticketingsysteem voor een optimale samenwerking.
  • Centraal aanspreekpunt voor uw volledige IT:
    VoIP-telefonie, internet, managed wifi, hardware, printeroplossingen en securitytrainingen mogelijk.
Liever een fysieke serveromgeving? Ontdek fuse. Helemaal geen nood aan een server? Kies dan voor flow.