Met dive kiest u voor een cloudbundel die diepgaande functionaliteiten en verfrissende oplossingen biedt met betrekking tot uw virtuele serveromgeving, Microsoft 365, security, beheer, back-up, 24/7 support en zoveel meer.
Met dive gebruikt u virtuele servers in de cloud voor toepassingen die méér vragen dan enkel Microsoft 365 – denk aan ERP-software, facturatiepakketten of CAD-programma’s.
Alles draait veilig in onze cloudomgeving, zodat u geen eigen servers meer nodig hebt. Uw medewerkers kunnen overal aan de slag, zonder kopzorgen over beheer, onderhoud of security.
We geven u graag een overzicht van de cloud services.
cloud & infrastructure
dive
- Microsoft 365 Business Premium apps: Word, Excel, Outlook, Powerpoint, Access, Onenote, Publisher, Teams, …
- Microsoft 365 web apps: bewerk Office documenten rechtstreeks in uw browser.
- Videovergaderen, bellen, chatten, bestanden delen en samenwerken via Microsoft Teams.
- Professioneel e-mailadres op Exchange Online (50 GB) – 1 mailbox per gebruiker, uitbreidbaar tot 100 GB.
- Antispam en antimalwarebeveiliging op de mailbox.
- Azure multifactor authenticatie voor extra beveiliging van het 365 platform.
- Endpoint Detection & Response antivirusbeveiliging.
- Mobiele apps voor smartphones en tablets (iOS en Android).
- Copilot invoegtoepassing (AI) beschikbaar als optie.
- Microsoft Windows Server en Remote Desktop licenties.
- Hardware: servers, vCPU, vRAM en storage met SSD-disks (volgens fair use policy).
- Back-up via snapshot technologie met 28 dagen retentie.
- Extra file- en databaseback-up.
- Gedeelde of toegewijde virtuele firewall met high level security.
- 99,5% beschikbaarheid (SLA) gegarandeerd.
- Hosted in België (datacentra te Machelen en Evere).
- Ultramodern uitgeruste en optimaal beveiligde server rooms (Tier III+).
- Al uw softwaretoepassingen gecentraliseerd in een veilige omgeving in de cloud.
- Multifactor authenticatie voor extra beveiligde toegang tot uw cloudomgeving.
Met deze cloudbundel kunnen u en uw werknemers zich concentreren op uw kernactiviteiten zonder afleidingen.
- Kwalitatieve helpdesk met hoge bereikbaarheid.
- Bijgeschoolde support- en projectengineers met expertise in de recentste evoluties in IT.
- Onbeperkte remote en onsite support tijdens de kantooruren.
- Toegang tot de 24/7 wachtdienst voor alle business critical issues.
- 365 back-up van alle mailboxen, Teamssites, Sharepoint, OneDrive, onbeperkt in opslag en tijd.
- Geautomatiseerde proactieve updates van uw softwarepakketten zoals MS Office, MS Windows en anderen.
- Monitoring van uw omgeving: opvolging van de status en security van uw toestellen en data.
- Professionele opvolging via ons ticketingsysteem voor een optimale samenwerking.
- Centraal aanspreekpunt voor uw volledige IT:
VoIP-telefonie, internet, managed wifi, hardware, printeroplossingen en securitytrainingen mogelijk.

2025 © IT Provider
BE 0832 543 278